Cuma, Kasım 28, 2014

PES Kopuz 2015 v.1.0 + v.1.1 Update (fix)

Alıntı yapmak kesinlikle yasaktır. Ancak orjinal konuyu böyle almanız halinde izin verilebilir yani link ya da yama üzerinde düzenlemeler yapılması yasaktır !!! Yoksa yasal işlem başlatılacaktır.
Sitemiz 5651 sayılı kanunun 2/F maddesine göre içerik sağlayıcıdır. 
Telif hakları saklıdır. (yama ve sitenin) - erolkopuz


Installation Video | Kurulum Video



Picture Gallery | Resim Galerisi


English | Turkish

Full Patch

v.1.0. + v.1.1. Update (Fix)

Link: Yandex or | ya da Media Fire


Features – Özellikler

v1.0.
– Full logo and names license –  Full logo isim lisansları
– Full tournament logos and names – Tüm turnuvaların logo ve isimleri
– Full national team kits – Full milli takım formaları
 Fake national player (later editing) – Sahte milli oyuncular (sonra düzeltilecek)
– Added league badges (all leagues) – Lig kol logoları eklendi (tüm ligler)
Spor Toto Süper Lig (Turkish League) only logo and names – sadece logo ve isimler
 Turk teams (60 new face - 60 yeni yüz)
Galatasaray, Beşiktaş, Fenerbahçe, Trabzonspor Bursaspor
Real squads and kits – Gerçek kadro ve formaları
– Premier League  full kits and managers – full forma ve menejerler
– Championship 
– full kits
– Ligue 1
– Ligue 2
– Eredivisie
– Serie A
– Serie B
– some team kits - bazı takımların formaları
– Liga BBVA
– Liga Adelante
– Primeira Liga (portugal league) – full kits – full forma
– Brasileirão
– New Teams: B. Dortmund,  Wolfburg and Neftçi PFK (Other European Teams)
– 50 ball patch – 50 top paketi
– 100 boot patch – 100 krampon yaması
– Referee kits – Hakem formaları : England, France, Netherlands, Italy, Spain and Turkey

v1.1. (for update 1.0. | 1.0 için güncelleme)

Galatasaray face and coach fix | Galatasaray yüz ve teknik direktör düzeltmesi

Europa National real player names. | Avrupa Milli takımları gerçek oyuncu isimleri.

Credit:


Database:
erolkopuz

Programmer
DevilCold52™

Patch Makers;
erolkopuz
Ahmet Doğan
Nicat Salamov
Nicat Kerimov

Kits;
erolkopuz
Onur Çetin
NemanjaBRE
& all makers

Faces;
Oğuzhan E
avrupaslan
& all makers

Other;
Suat Çağdaş
Kaan Topçu
Cem Bal
Cebrail Coşkun

& all makers

35 yorum:

  1. Kardeşim indirdim oyunu ama yüzler çok kötü. O konuda biraz daha çalışmanı rica ediyorum kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olursanız yeni yapılan yüzleri ekleriz elimdeki tüm yüzleri ekledim seçme şansım yoktu pes 13 den sonra kimse yama bile yapmadı ancak bunlar çıktı elimizden

      Sil
  2. kardeşim oyunda farklı krampon alınca oyuncunun yüzü değişiyor ya ???? Birde bazı yüzler çok kötü onları üst versiyonda ayarlarmısın sana zahmet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı krampon atınca derken ???? ve yüz konusunda şuan sadece peskopuz2014 de elime gelen ne varsa çevirdim ilerleyen zamanda yeni yüzler yaparız

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. indiriken hatalı indirmişsin ya da eksik inmiş. eksik indirdiğin partı tekrar indir

      Sil
  4. Selam, öncelikle yamayı başarılı buldum. Pes 2015 te şuana kadar çıkan en iyi yama. Yalnız, bence yüzleri kötü buldum, yüzlere daha ağırlık verilip kalite arttırılmalı, başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde ne varsa ekledim bazılarını yenilemektense olmayan adamlara yüz yapmak daha mantıklı diye düşünüyorum

      Sil
  5. Spor Toto süper lig formaları tam değil sadace 5 büyükler tam olmassa biz kendimiz yapabiliyomuz formaları yamayla yada oyun içinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz yapıcaz zaten ama sizi bekletmemek için ön sürüm verdik

      Sil
    2. Tmm yanıtladığınız için sağolun

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Kardeşim öncelikle eline sağlık gerçekten güzel olmuş :). Yamayı yaptıktan sonra stad yaması yapmaya çalıştım fakat stadlar oyunda görünmedi bunun bi çözümü yokmu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben stad eklicem ayrıca gözükmemesi normal dosya çakışması olabilir

      Sil
  8. Öncellikle ellerine sağlık... Oyunda edit kısmında stsl de facelerini eklemiş olduğunuz futbolcuların kramponlarını veya kaleci eldivenlerini değiştirdiğim zaman oyuncunun yüzü konaminin belirlemiş olduğu yüze geri dönüyo buna bi çözüm var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bi sıkıntı olmuyor açıkcası sizlerle neden oluyo bilmiyorum

      Sil
    2. Fenerbahçeli futbolcuların yüzlerinde oluyo değişiklik sinir ötesi bi durum yoksa yama mükemmel

      Sil
  9. Erol abi ben yönetici olarak çalıştırdığımda pes-kopuz direk kapanıyor.Şunu da belirtmek isterim ki bende sadece Fenerbahçe,Galatasaray,Beşiktaş,Trabzonspor ve Bursapor'lu oyuncuların isimleri var Süper Ligde başka takımların oyuncularının isimleri yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapanan ne oyun mu arayüz mü ve saydığın takımların dışındaki takımları henüz yapmadık daha

      Sil
    2. Sizin yaptığınız arayüz

      Sil
  10. kardeş ellerine sağlık Beşiktaşın ev sahibi taraftar rengi yeşil olmuş maçda taraftarlar yeşil giyiniyo nasıl düzeltebiliriz bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben düzelticem onu bu sürüm çok aceleye geldiği için takım rengini ayarlayamadım ama sonraki sürümde takım renkleri ve forma radar renkleri gibi ince detayları ayarlıcam

      Sil
  11. Defalarca indirmeme rağmen part 2 ve 3 hatalı yazısını alıyorum hem yandex den denedim hemde diğer alternatif sitelerden yinede aynı hatayı alıyorum

    YanıtlaSil
  12. linkler açılmıyor dostum tşk

    YanıtlaSil
  13. Abi peskopuz.com a giremiyorum bu yüzden güncelleme yapamıyorum

    YanıtlaSil
  14. Kardeşim oyuncuların kramponlarını değiştirince oyuncu yüzleri bozuluyor . buna bir çözümün var mı ?

    YanıtlaSil
  15. kardeşim en başta eline sağlık emek vermişin..şu update dosyasını yandex linkinde yok öteki linkte üyelik istiyor bunu üzerinde durursan sevinirim

    YanıtlaSil
  16. Kardeşim Pes 2015 yamaları içinde en iyi yama bence bazı kardeşler oyuncu yüzlerini beğenmemiş ama başarılı olmuş bence hiç yoktan iyi. Başarılarının devamını dilerim tebrikler.

    YanıtlaSil
  17. şifre istiyo acil yardım ederseniz mutlu olurum

    YanıtlaSil